Formativ bedömning och didaktiskt stöd i matematik för lärarstudenter : diagnoser med didaktisk uppföljning; Natalia Karlsson, Wiggo Kilborn; 2017
Formativ bedömning och didaktiskt stöd i matematik för lärarstudenter : diagnoser med didaktisk uppföljning; Natalia Karlsson, Wiggo Kilborn; 2017

Formativ bedömning och didaktiskt stöd i matematik för lärarstudenter : diagnoser med didaktisk uppföljning

av Natalia Karlsson, Wiggo Kilborn

  • Utgiven: 2017
  • ISBN: 9789185143337
  • Förlag: Nationellt centrum för Matematikutbildning NCM, Göteborgs universitet
  • Språk: Svenska

Om boken

2017 släpptes boken Formativ bedömning och didaktiskt stöd i matematik för lärarstudenter : diagnoser med didaktisk uppföljning skriven av Natalia Karlsson, Wiggo Kilborn. Den är skriven på svenska. Förlaget bakom boken är Nationellt centrum för Matematikutbildning NCM, Göteborgs universitet.

Köp boken Formativ bedömning och didaktiskt stöd i matematik för lärarstudenter : diagnoser med didaktisk uppföljning på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Formativ bedömning och didaktiskt stöd i matematik för lärarstudenter : diagnoser med didaktisk uppföljning

Harvard

Karlsson, N. & Kilborn, W. (2017). Formativ bedömning och didaktiskt stöd i matematik för lärarstudenter : diagnoser med didaktisk uppföljning. Nationellt centrum för Matematikutbildning NCM, Göteborgs universitet.

Oxford

Karlsson, Natalia & Kilborn, Wiggo, Formativ bedömning och didaktiskt stöd i matematik för lärarstudenter : diagnoser med didaktisk uppföljning (Nationellt centrum för Matematikutbildning NCM, Göteborgs universitet, 2017).

APA

Karlsson, N., & Kilborn, W. (2017). Formativ bedömning och didaktiskt stöd i matematik för lärarstudenter : diagnoser med didaktisk uppföljning. Nationellt centrum för Matematikutbildning NCM, Göteborgs universitet.

Vancouver

Karlsson N, Kilborn W. Formativ bedömning och didaktiskt stöd i matematik för lärarstudenter : diagnoser med didaktisk uppföljning. Nationellt centrum för Matematikutbildning NCM, Göteborgs universitet; 2017.