Förståelsens paradox : yrkeserfarenhetens betydelse när förskollärare blir grundskollärare; Kennert Orlenius; 1999
Begagnad
Förståelsens paradox : yrkeserfarenhetens betydelse när förskollärare blir grundskollärare; Kennert Orlenius; 1999
Begagnad

Förståelsens paradox : yrkeserfarenhetens betydelse när förskollärare blir grundskollärare

av Kennert Orlenius

  • Utgiven: 1999
  • ISBN: 9789173463614
  • Sidor: 292 st
  • Förlag: Acta Universitatis Gothoburgensis
  • Språk: Svenska

Om boken

1999 släpptes boken Förståelsens paradox : yrkeserfarenhetens betydelse när förskollärare blir grundskollärare skriven av Kennert Orlenius. Den är skriven på svenska och består av 292 sidor. Förlaget bakom boken är Acta Universitatis Gothoburgensis.

Köp boken Förståelsens paradox : yrkeserfarenhetens betydelse när förskollärare blir grundskollärare på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Förståelsens paradox : yrkeserfarenhetens betydelse när förskollärare blir grundskollärare

Harvard

Orlenius, K. (1999). Förståelsens paradox : yrkeserfarenhetens betydelse när förskollärare blir grundskollärare. Acta Universitatis Gothoburgensis.

Oxford

Orlenius, Kennert, Förståelsens paradox : yrkeserfarenhetens betydelse när förskollärare blir grundskollärare (Acta Universitatis Gothoburgensis, 1999).

APA

Orlenius, K. (1999). Förståelsens paradox : yrkeserfarenhetens betydelse när förskollärare blir grundskollärare. Acta Universitatis Gothoburgensis.

Vancouver

Orlenius K. Förståelsens paradox : yrkeserfarenhetens betydelse när förskollärare blir grundskollärare. Acta Universitatis Gothoburgensis; 1999.