Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I december 2008 släpptes boken Genus, medier och masskultur skriven av Linda Fagerström, Maria Nilson. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 172 sidor. Förlaget bakom boken är Gleerups Utbildning AB som har sitt säte i Malmö.
Köp boken Genus, medier och masskultur på Studentapan och spara uppåt 50% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 23 recensioner från verifierade användare
4.8 (23)
23 recensioner
Amanda
Jönköping
En lättläst bok med väsentlig information
Kamar
Helsingborg
En jätte intressant och viktig bok. Den ger nya perspektiv på hur kön och makt speglas i medier och populärkultur. Jag tyckte att läsningen fungerade som en wake-up call – den visar tydligt vilken verklighet vi faktiskt lever i och får en att reflektera kritiskt över normer och strukturer i samhälle...
Samra
Jönköping
Intressant för medie kommunikationsvetenskap
Matilda
Umeå
Tydlig, lättläst och lärorik.
Kajsa
Järna
Lättillgänglig och intressant.
Jessy
Ulricehamn
Intressanta diskussioner kring media, genus och teorier