Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I januari 2018 släpptes boken Det svenska medielandskapet : traditionella och sociala medier i samspel och konkurrens skriven av Lennart Weibull, Ingela Wadbring, Jonas Ohlsson. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 314 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.
Köp boken Det svenska medielandskapet : traditionella och sociala medier i samspel och konkurrens på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 37 recensioner från verifierade användare
4.7 (37)
37 recensioner
Moa
Ljungbyholm
Lite sliten och med markeringar i bokne. Men annars bra skick
Tilde
Gnesta
Väldigt hjälpsam när jag skrev uppsatser på mitt program. Jag studerade Kommunikation, samhälle och medieproduktion.
Elmer
Umeå
Bra bok, med mycket värdefull information!
Dalya
Örebro
Denna bok använde jag väldigt mycker när jag pluggade media och kommunikation!
Cassandra
Kalmar
Mycket bra och användes mycket under kursen
Sarah
Kalmar
väldigt intressant att läsa