Gerillaföretagaren : hur du marknadsför ditt företag med kreativitet och energi snarare än med pengar; Stefan Ekberg; 2013
Gerillaföretagaren : hur du marknadsför ditt företag med kreativitet och energi snarare än med pengar; Stefan Ekberg; 2013

Gerillaföretagaren : hur du marknadsför ditt företag med kreativitet och energi snarare än med pengarUpplaga 8

av Stefan Ekberg

  • Upplaga: 8e upplagan
  • Utgiven: 2013
  • ISBN: 9789186909178
  • Sidor: 270 st
  • Förlag: Redaktionen
  • Språk: Svenska

Om boken

2013 släpptes boken Gerillaföretagaren : hur du marknadsför ditt företag med kreativitet och energi snarare än med pengar skriven av Stefan Ekberg. Det är den 8e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 270 sidor. Förlaget bakom boken är Redaktionen.

Köp boken Gerillaföretagaren : hur du marknadsför ditt företag med kreativitet och energi snarare än med pengar på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Gerillaföretagaren : hur du marknadsför ditt företag med kreativitet och energi snarare än med pengar (Upplaga 8)

Harvard

Ekberg, S. (2013). Gerillaföretagaren : hur du marknadsför ditt företag med kreativitet och energi snarare än med pengar. 8:e uppl. Redaktionen.

Oxford

Ekberg, Stefan, Gerillaföretagaren : hur du marknadsför ditt företag med kreativitet och energi snarare än med pengar, 8 uppl. (Redaktionen, 2013).

APA

Ekberg, S. (2013). Gerillaföretagaren : hur du marknadsför ditt företag med kreativitet och energi snarare än med pengar (8:e uppl.). Redaktionen.

Vancouver

Ekberg S. Gerillaföretagaren : hur du marknadsför ditt företag med kreativitet och energi snarare än med pengar. 8:e uppl. Redaktionen; 2013.