Global Communication: Theories, Stakeholders, and Trends; Thomas L.hail; 2005
Begagnad
Global Communication: Theories, Stakeholders, and Trends; Thomas L.hail; 2005
Begagnad

Global Communication: Theories, Stakeholders, and TrendsUpplaga 2

av Thomas L.hail

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2005
  • ISBN: 9781405134279
  • Sidor: 376 st
  • Förlag: John Wiley & Sons
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Never Highlight a Book Again! Just the FACTS101 study guides give the student the textbook outlines, highlights, practice quizzes and optional access to the full practice tests for their textbook.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Global Communication: Theories, Stakeholders, and Trends (2005)

I september 2005 släpptes boken Global Communication: Theories, Stakeholders, and Trends skriven av Thomas L.hail. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 376 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.

Köp boken Global Communication: Theories, Stakeholders, and Trends på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Global Communication: Theories, Stakeholders, and Trends (Upplaga 2)

Harvard

L.hail, T. (2005). Global Communication: Theories, Stakeholders, and Trends. 2:a uppl. John Wiley & Sons.

Oxford

L.hail, Thomas, Global Communication: Theories, Stakeholders, and Trends, 2 uppl. (John Wiley & Sons, 2005).

APA

L.hail, T. (2005). Global Communication: Theories, Stakeholders, and Trends (2:a uppl.). John Wiley & Sons.

Vancouver

L.hail T. Global Communication: Theories, Stakeholders, and Trends. 2:a uppl. John Wiley & Sons; 2005.