Global marketing; Warren J Keegan; 2000
Global marketing; Warren J Keegan; 2000

Global marketingUpplaga 2

av Warren J Keegan

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2000
  • ISBN: 9780130842688
  • Sidor: 640 st
  • Förlag: Prentice-Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

This undergraduate new edition offers a concise introduction to the field that is presented in a lively student-oriented style. The authors integrate relevant real-world cases, vignettes, and boxed features with a clear, engaging narrative to effectively communicate the excitement, challenge and discipline of global marketing.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Global marketing (2000)

2000 släpptes boken Global marketing skriven av Warren J Keegan. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 640 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice-Hall.

Köp boken Global marketing på Studentapan och spara pengar.

Referera till Global marketing (Upplaga 2)

Harvard

Keegan, W. J. (2000). Global marketing. 2:a uppl. Prentice-Hall.

Oxford

Keegan, Warren J, Global marketing, 2 uppl. (Prentice-Hall, 2000).

APA

Keegan, W. J. (2000). Global marketing (2:a uppl.). Prentice-Hall.

Vancouver

Keegan WJ. Global marketing. 2:a uppl. Prentice-Hall; 2000.