Graphic design theory; Meredith Davis; 2012
Begagnad
-25%
Graphic design theory; Meredith Davis; 2012
Begagnad
-25%

Graphic design theoryUpplaga 2

av Meredith Davis

5.0 (1)

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9780500290491
  • Sidor: 256 st
  • Förlag: Thames & Hudson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

This is one of two books in ‘Design in Context’, a vital new series that focuses on the needs of contemporary students of graphic design. Meredith Davis draws on her many years’ experience teaching graphic design students to explain complex theories with total clarity, encouraging readers to evaluate existing design work critically, and to use theoretical frameworks to enhance their own studio practice. Topics include: communication models; visual representation as a system of signs; cognitive approaches to design; modernism and postmodernism; and the social, cultural, and material contexts of contemporary design. Above all, the book demonstrates to students how to apply theory in a modern graphic design practice to improve their work and to embark on a successful career.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Graphic design theory (2012)

2012 släpptes boken Graphic design theory skriven av Meredith Davis. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 256 sidor. Förlaget bakom boken är Thames & Hudson.

Köp boken Graphic design theory på Studentapan och spara uppåt 25% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Graphic design theory (Upplaga 2)

Harvard

Davis, M. (2012). Graphic design theory. 2:a uppl. Thames & Hudson.

Oxford

Davis, Meredith, Graphic design theory, 2 uppl. (Thames & Hudson, 2012).

APA

Davis, M. (2012). Graphic design theory (2:a uppl.). Thames & Hudson.

Vancouver

Davis M. Graphic design theory. 2:a uppl. Thames & Hudson; 2012.