Handbok i bra service; Anna Barkevall; 2019
Handbok i bra service; Anna Barkevall; 2019

Handbok i bra serviceUpplaga 1

av Anna Barkevall

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2019
  • ISBN: 9789198360486
  • Sidor: 51 st
  • Förlag: Boksmart
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Författare är Anna Barkevall, VD Böda Sand på Öland. Anna har tillsammans med sitt team utvecklat Böda Sand till en av Sveriges främsta semesterdestinationer. Framgångarna vilar helt och hållet på tydliga servicelöften och en stark vilja att ge alla gäster den bästa tänkbara servicen. Boken ger konkreta tips, råd och låter dig ta del av Böda Sands berömda framgångsrecept när det gäller god service.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Handbok i bra service (2019)

I augusti 2019 släpptes boken Handbok i bra service skriven av Anna Barkevall. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 51 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Boksmart.

Köp boken Handbok i bra service på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Handbok i bra service (Upplaga 1)

Harvard

Barkevall, A. (2019). Handbok i bra service. 1:a uppl. Boksmart.

Oxford

Barkevall, Anna, Handbok i bra service, 1 uppl. (Boksmart, 2019).

APA

Barkevall, A. (2019). Handbok i bra service (1:a uppl.). Boksmart.

Vancouver

Barkevall A. Handbok i bra service. 1:a uppl. Boksmart; 2019.