Influence : science and practice; Robert B. Cialdini; 1993
Influence : science and practice; Robert B. Cialdini; 1993

Influence : science and practiceUpplaga 3

av Robert B. Cialdini

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 1993
  • ISBN: 9780673467515
  • Sidor: 253 st
  • Förlag: HarperCollins
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Narrative writing is combined with scholarly ideas in this examination of the psychology of compliance (ie uncovering which factors cause one person to say yes to another's request). By combining evidence from two relevant, but very different arenas - the realm of controlled research and the working world of influence professionals - this book looks at this issue in terms of six basic principles of psychology (one to a chapter). These principles direct human behaviour, and are therefore extremely powerful: reciprocation, consistency, social validation, liking, authority and scarcity. This text is a supplement for courses in introductor psychology, social psychology, management, sales, marketing and persuasion.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Influence : science and practice (1993)

1993 släpptes boken Influence : science and practice skriven av Robert B. Cialdini. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 253 sidor. Förlaget bakom boken är HarperCollins.

Köp boken Influence : science and practice på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Influence : science and practice (Upplaga 3)

Harvard

Cialdini, R. B. (1993). Influence : science and practice. 3:e uppl. HarperCollins.

Oxford

Cialdini, Robert B., Influence : science and practice, 3 uppl. (HarperCollins, 1993).

APA

Cialdini, R. B. (1993). Influence : science and practice (3:e uppl.). HarperCollins.

Vancouver

Cialdini RB. Influence : science and practice. 3:e uppl. HarperCollins; 1993.