Innehåll i behov av särskilt stöd : erfarenheter från lesson/learningstudies i matematik; Margareta Enoksson; 2014
Begagnad
Innehåll i behov av särskilt stöd : erfarenheter från lesson/learningstudies i matematik; Margareta Enoksson; 2014
Begagnad

Innehåll i behov av särskilt stöd : erfarenheter från lesson/learningstudies i matematik

av Margareta Enoksson

5.0 (2)

  • Utgiven: 2014
  • ISBN: 9789197951630
  • Sidor: 56 st
  • Förlag: Institutionen för matematikämnets och naturvetenskapsämnenas didaktik, Stockholms universitet
  • Språk: Svenska

Om boken

2014 släpptes boken Innehåll i behov av särskilt stöd : erfarenheter från lesson/learningstudies i matematik skriven av Margareta Enoksson. Den är skriven på svenska och består av 56 sidor. Förlaget bakom boken är Institutionen för matematikämnets och naturvetenskapsämnenas didaktik, Stockholms universitet.

Köp boken Innehåll i behov av särskilt stöd : erfarenheter från lesson/learningstudies i matematik på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Innehåll i behov av särskilt stöd : erfarenheter från lesson/learningstudies i matematik

Harvard

Enoksson, M. (2014). Innehåll i behov av särskilt stöd : erfarenheter från lesson/learningstudies i matematik. Institutionen för matematikämnets och naturvetenskapsämnenas didaktik, Stockholms universitet.

Oxford

Enoksson, Margareta, Innehåll i behov av särskilt stöd : erfarenheter från lesson/learningstudies i matematik (Institutionen för matematikämnets och naturvetenskapsämnenas didaktik, Stockholms universitet, 2014).

APA

Enoksson, M. (2014). Innehåll i behov av särskilt stöd : erfarenheter från lesson/learningstudies i matematik. Institutionen för matematikämnets och naturvetenskapsämnenas didaktik, Stockholms universitet.

Vancouver

Enoksson M. Innehåll i behov av särskilt stöd : erfarenheter från lesson/learningstudies i matematik. Institutionen för matematikämnets och naturvetenskapsämnenas didaktik, Stockholms universitet; 2014.