International Business; Alan M. Rugman, Simon Collinson; 2009
International Business; Alan M. Rugman, Simon Collinson; 2009

International BusinessUpplaga 5

av Alan M. Rugman, Simon Collinson

  • Upplaga: 5e upplagan
  • Utgiven: 2009
  • ISBN: 9780273716549
  • Sidor: 716 st
  • Förlag: Pearson Education
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

A comprehensive introduction to International Business from authors at the forefront of research in international and strategic management. Taking a regional approach, this text challenges some of the underlying assumptions behind globalization and focuses on both the dominant economies the EU, the US and Japan as well as emerging markets in world trade, such as Brazil, India and China. The book also integrates analysis of the competitive environment and the internal resources of the firm to provide a strategic view of international business. The book is written for students on undergraduate and postgraduate degree programmes in business, or business-related disciplines.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om International Business (2009)

2009 släpptes boken International Business skriven av Alan M. Rugman, Simon Collinson. Det är den 5e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 716 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education.

Köp boken International Business på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till International Business (Upplaga 5)

Harvard

Rugman, A. M. & Collinson, S. (2009). International Business. 5:e uppl. Pearson Education.

Oxford

Rugman, Alan M. & Collinson, Simon, International Business, 5 uppl. (Pearson Education, 2009).

APA

Rugman, A. M., & Collinson, S. (2009). International Business (5:e uppl.). Pearson Education.

Vancouver

Rugman AM, Collinson S. International Business. 5:e uppl. Pearson Education; 2009.