Internet of sales : skapa affärer och få fler kunder genom att förstå och utnyttja potentialen i digital marknadsföring och social försäljning; Henrik Björklund; 2015
Internet of sales : skapa affärer och få fler kunder genom att förstå och utnyttja potentialen i digital marknadsföring och social försäljning; Henrik Björklund; 2015

Internet of sales : skapa affärer och få fler kunder genom att förstå och utnyttja potentialen i digital marknadsföring och social försäljningUpplaga 5

av Henrik Björklund

  • Upplaga: 5e upplagan
  • Utgiven: 2015
  • ISBN: 9789187093630
  • Sidor: 160 st
  • Förlag: Soderpalm Publishing
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Tänk om du kunde ta tillvara på möjligheterna som finns att öka försäljningen när affärsvärlden förändras och Internet kan lösa en större del. Henrik Björklund, författare till Framgång på LinkedIn, är tillbaka med uppföljaren Internet of Sales - skapa affärer och fler kunder genom att förstå och utnyttja potentialen i digital marknadsföring och social försäljning. En tydlig och lättläst bok som ger svar på alla frågor du har om den nya Internetbaserade försäljningen. För att lyckas med digital marknadsföring krävs att alla tillsammans prestigelöst jobbar med att hitta de nya sätt att samarbeta på och komplettera varandra som fordras i dagens digitala värld. Alla i företaget, oavsett organisa- torisk tillhörighet, måste attackera målet gemensamt. Internet of Sales är sprungen ur de erfarenheter och kunskaper som Henrik delar kring hur företag bäst drar fördel av dagens digitala värld med fokus på strategisk, idéstark och samtida kommunikation. Boken hjälper dig att förstå utmaningen med digital marknadsföring, bryta ner den i bitar och ta fram en strategi för att utnyttja dess fulla potential ? i syfte att öka försäljningen genom internet. Så här säger Max Söderpalm, författare till 9 böcker om försäljning, om boken: "Det är ett absolut måste för alla som gör affärer att förstå och ta vara på dom möjligheter till ökad försäljning som Internet ger. Internet of Sales är en bok du måste läsa för att veta hur du ska agera när världen förändras." Läs också Henriks bok Nå framgång på LinkedIn.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Internet of sales : skapa affärer och få fler kunder genom att förstå och utnyttja potentialen i digital marknadsföring och social försäljning (2015)

I mars 2015 släpptes boken Internet of sales : skapa affärer och få fler kunder genom att förstå och utnyttja potentialen i digital marknadsföring och social försäljning skriven av Henrik Björklund. Det är den 5e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 160 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Soderpalm Publishing.

Köp boken Internet of sales : skapa affärer och få fler kunder genom att förstå och utnyttja potentialen i digital marknadsföring och social försäljning på Studentapan och spara uppåt 39% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Internet of sales : skapa affärer och få fler kunder genom att förstå och utnyttja potentialen i digital marknadsföring och social försäljning (Upplaga 5)

Harvard

Björklund, H. (2015). Internet of sales : skapa affärer och få fler kunder genom att förstå och utnyttja potentialen i digital marknadsföring och social försäljning. 5:e uppl. Soderpalm Publishing.

Oxford

Björklund, Henrik, Internet of sales : skapa affärer och få fler kunder genom att förstå och utnyttja potentialen i digital marknadsföring och social försäljning, 5 uppl. (Soderpalm Publishing, 2015).

APA

Björklund, H. (2015). Internet of sales : skapa affärer och få fler kunder genom att förstå och utnyttja potentialen i digital marknadsföring och social försäljning (5:e uppl.). Soderpalm Publishing.

Vancouver

Björklund H. Internet of sales : skapa affärer och få fler kunder genom att förstå och utnyttja potentialen i digital marknadsföring och social försäljning. 5:e uppl. Soderpalm Publishing; 2015.