Internet of sales : skapa affärer och få fler kunder genom att förstå och utnyttja potentialen i digital marknadsföring och social försäljning; Henrik Björklund; 2015
spara 38%
3 säljare

Internet of sales : skapa affärer och få fler kunder genom att förstå och utnyttja potentialen i digital marknadsföring och social försäljning Upplaga 5

av Henrik Björklund
Tänk om du kunde ta tillvara på möjligheterna som finns att öka försäljningen när affärsvärlden förändras och Internet kan lösa en större del. Henrik Björklund, författare till Framgång på LinkedIn, är tillbaka med uppföljaren Internet of Sales - skapa affärer och fler kunder genom att förstå och utnyttja potentialen i digital marknadsföring och social försäljning. En tydlig och lättläst bok som ger svar på alla frågor du har om den nya Internetbaserade försäljningen. För att lyckas med digital marknadsföring krävs att alla tillsammans prestigelöst jobbar med att hitta de nya sätt att samarbeta på och komplettera varandra som fordras i dagens digitala värld. Alla i företaget, oavsett organisa- torisk tillhörighet, måste attackera målet gemensamt. Internet of Sales är sprungen ur de erfarenheter och kunskaper som Henrik delar kring hur företag bäst drar fördel av dagens digitala värld med fokus på strategisk, idéstark och samtida kommunikation. Boken hjälper dig att förstå utmaningen med digital marknadsföring, bryta ner den i bitar och ta fram en strategi för att utnyttja dess fulla potential ? i syfte att öka försäljningen genom internet. Så här säger Max Söderpalm, författare till 9 böcker om försäljning, om boken: "Det är ett absolut måste för alla som gör affärer att förstå och ta vara på dom möjligheter till ökad försäljning som Internet ger. Internet of Sales är en bok du måste läsa för att veta hur du ska agera när världen förändras." Läs också Henriks bok Nå framgång på LinkedIn.
Tänk om du kunde ta tillvara på möjligheterna som finns att öka försäljningen när affärsvärlden förändras och Internet kan lösa en större del. Henrik Björklund, författare till Framgång på LinkedIn, är tillbaka med uppföljaren Internet of Sales - skapa affärer och fler kunder genom att förstå och utnyttja potentialen i digital marknadsföring och social försäljning. En tydlig och lättläst bok som ger svar på alla frågor du har om den nya Internetbaserade försäljningen. För att lyckas med digital marknadsföring krävs att alla tillsammans prestigelöst jobbar med att hitta de nya sätt att samarbeta på och komplettera varandra som fordras i dagens digitala värld. Alla i företaget, oavsett organisa- torisk tillhörighet, måste attackera målet gemensamt. Internet of Sales är sprungen ur de erfarenheter och kunskaper som Henrik delar kring hur företag bäst drar fördel av dagens digitala värld med fokus på strategisk, idéstark och samtida kommunikation. Boken hjälper dig att förstå utmaningen med digital marknadsföring, bryta ner den i bitar och ta fram en strategi för att utnyttja dess fulla potential ? i syfte att öka försäljningen genom internet. Så här säger Max Söderpalm, författare till 9 böcker om försäljning, om boken: "Det är ett absolut måste för alla som gör affärer att förstå och ta vara på dom möjligheter till ökad försäljning som Internet ger. Internet of Sales är en bok du måste läsa för att veta hur du ska agera när världen förändras." Läs också Henriks bok Nå framgång på LinkedIn.
Upplaga: 5e upplagan
Utgiven: 2015
ISBN: 9789187093630
Förlag: Soderpalm Publishing
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Sidor: 160 st
Tänk om du kunde ta tillvara på möjligheterna som finns att öka försäljningen när affärsvärlden förändras och Internet kan lösa en större del. Henrik Björklund, författare till Framgång på LinkedIn, är tillbaka med uppföljaren Internet of Sales - skapa affärer och fler kunder genom att förstå och utnyttja potentialen i digital marknadsföring och social försäljning. En tydlig och lättläst bok som ger svar på alla frågor du har om den nya Internetbaserade försäljningen. För att lyckas med digital marknadsföring krävs att alla tillsammans prestigelöst jobbar med att hitta de nya sätt att samarbeta på och komplettera varandra som fordras i dagens digitala värld. Alla i företaget, oavsett organisa- torisk tillhörighet, måste attackera målet gemensamt. Internet of Sales är sprungen ur de erfarenheter och kunskaper som Henrik delar kring hur företag bäst drar fördel av dagens digitala värld med fokus på strategisk, idéstark och samtida kommunikation. Boken hjälper dig att förstå utmaningen med digital marknadsföring, bryta ner den i bitar och ta fram en strategi för att utnyttja dess fulla potential ? i syfte att öka försäljningen genom internet. Så här säger Max Söderpalm, författare till 9 böcker om försäljning, om boken: "Det är ett absolut måste för alla som gör affärer att förstå och ta vara på dom möjligheter till ökad försäljning som Internet ger. Internet of Sales är en bok du måste läsa för att veta hur du ska agera när världen förändras." Läs också Henriks bok Nå framgång på LinkedIn.
Tänk om du kunde ta tillvara på möjligheterna som finns att öka försäljningen när affärsvärlden förändras och Internet kan lösa en större del. Henrik Björklund, författare till Framgång på LinkedIn, är tillbaka med uppföljaren Internet of Sales - skapa affärer och fler kunder genom att förstå och utnyttja potentialen i digital marknadsföring och social försäljning. En tydlig och lättläst bok som ger svar på alla frågor du har om den nya Internetbaserade försäljningen. För att lyckas med digital marknadsföring krävs att alla tillsammans prestigelöst jobbar med att hitta de nya sätt att samarbeta på och komplettera varandra som fordras i dagens digitala värld. Alla i företaget, oavsett organisa- torisk tillhörighet, måste attackera målet gemensamt. Internet of Sales är sprungen ur de erfarenheter och kunskaper som Henrik delar kring hur företag bäst drar fördel av dagens digitala värld med fokus på strategisk, idéstark och samtida kommunikation. Boken hjälper dig att förstå utmaningen med digital marknadsföring, bryta ner den i bitar och ta fram en strategi för att utnyttja dess fulla potential ? i syfte att öka försäljningen genom internet. Så här säger Max Söderpalm, författare till 9 böcker om försäljning, om boken: "Det är ett absolut måste för alla som gör affärer att förstå och ta vara på dom möjligheter till ökad försäljning som Internet ger. Internet of Sales är en bok du måste läsa för att veta hur du ska agera när världen förändras." Läs också Henriks bok Nå framgång på LinkedIn.
Begagnad bok
219 kr349 krSpara 130 kr (38%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
219 kr349 krSpara 130 kr (38%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar