Introduction to Business: How Companies Create Value for People; Gareth R. Jones; 2006
Introduction to Business: How Companies Create Value for People; Gareth R. Jones; 2006

Introduction to Business: How Companies Create Value for People

av Gareth R. Jones

  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9780071252997
  • Sidor: 507 st
  • Förlag: McGraw-Hill/Irwin
  • Språk: Engelska

Om boken

I februari 2006 släpptes boken Introduction to Business: How Companies Create Value for People skriven av Gareth R. Jones. Den är skriven på engelska och består av 507 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw-Hill/Irwin.

Köp boken Introduction to Business: How Companies Create Value for People på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Introduction to Business: How Companies Create Value for People

Harvard

Jones, G. R. (2006). Introduction to Business: How Companies Create Value for People. McGraw-Hill/Irwin.

Oxford

Jones, Gareth R., Introduction to Business: How Companies Create Value for People (McGraw-Hill/Irwin, 2006).

APA

Jones, G. R. (2006). Introduction to Business: How Companies Create Value for People. McGraw-Hill/Irwin.

Vancouver

Jones GR. Introduction to Business: How Companies Create Value for People. McGraw-Hill/Irwin; 2006.