Jakten på känslan 3 - Konsten att skapa meningsfulla upplevelser; Arvid Axland, Niels Kjærgaard-Jensen; 2025
Jakten på känslan 3 - Konsten att skapa meningsfulla upplevelser; Arvid Axland, Niels Kjærgaard-Jensen; 2025

Jakten på känslan 3 - Konsten att skapa meningsfulla upplevelser

av Arvid Axland, Niels Kjærgaard-Jensen

  • Utgiven: 2025
  • ISBN: 9789153145448
  • Sidor: 376 st
  • Förlag: Pool Kommunikationsbyrå
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

UPPLEVELSEDESIGN – DIN GULDGRUVA Vi står mitt i en upplevelserevolution. Människors syn på vad som är viktigt i relationen till företag och konsumtion håller på att förändras i grunden. Vi jagar inte längre bara prylar, kickar och statussymboler – vi söker efter mening, känslor och berättelser värda att föra vidare. I denna förändring gömmer sig en guldgruva för dig som förstår kraften i att designa upplevelser som gör avtryck i människors liv – både i handling och kommunikation. Jakten på känslan hjälper dig att öka värdet på din verksamhet och bidra till en bättre upplevelse av världen vi lever i. Boken bjuder på viktiga insikter, inspirerande exempel och konkreta verktyg för att skapa upplevelser som verkligen gör skillnad – oavsett om du arbetar med ledarskap, verksamhetsutveckling eller marknadsföring. Och oavsett om du vill förändra en hel organisation – eller bara ordna en middag för någon du tycker om. Jakten på känslan gör ditt (arbets)liv roligare, viktigare och mer lönsamt. Det här är den tredje reviderade upplagan med en nya exempel och matnyttiga tips som tillkommit sedan första upplagan skrevs.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Jakten på känslan 3 - Konsten att skapa meningsfulla upplevelser (2025)

I augusti 2025 släpptes boken Jakten på känslan 3 - Konsten att skapa meningsfulla upplevelser skriven av Arvid Axland, Niels Kjærgaard-Jensen. Den är skriven på svenska och består av 376 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Pool Kommunikationsbyrå.

Köp boken Jakten på känslan 3 - Konsten att skapa meningsfulla upplevelser på Studentapan och spara pengar.

Referera till Jakten på känslan 3 - Konsten att skapa meningsfulla upplevelser

Harvard

Axland, A. & Kjærgaard-Jensen, N. (2025). Jakten på känslan 3 - Konsten att skapa meningsfulla upplevelser. Pool Kommunikationsbyrå.

Oxford

Axland, Arvid & Kjærgaard-Jensen, Niels, Jakten på känslan 3 - Konsten att skapa meningsfulla upplevelser (Pool Kommunikationsbyrå, 2025).

APA

Axland, A., & Kjærgaard-Jensen, N. (2025). Jakten på känslan 3 - Konsten att skapa meningsfulla upplevelser. Pool Kommunikationsbyrå.

Vancouver

Axland A, Kjærgaard-Jensen N. Jakten på känslan 3 - Konsten att skapa meningsfulla upplevelser. Pool Kommunikationsbyrå; 2025.