Kleppner's Advertising Procedure; W. Ronald Lane; 2011
Kleppner's Advertising Procedure; W. Ronald Lane; 2011

Kleppner's Advertising ProcedureUpplaga 18

av W. Ronald Lane

  • Upplaga: 18e upplagan
  • Utgiven: 2011
  • ISBN: 9780136110828
  • Sidor: 840 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

An all-inclusive introduction to the exciting and dynamic world of advertising. Kleppners Advertising Procedure introduces readers to advertising by providing insight from professionals and recent examples that highlight the best advertisements and promotional techniques. This text also provides readers with a clear, comprehensive look at the roles practitioners play from three key perspectives: a firms marketing/advertising department, an ad agency professional, and media executives. The eighteenth edition reflects how new media has changed advertising.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Kleppner's Advertising Procedure (2011)

2011 släpptes boken Kleppner's Advertising Procedure skriven av W. Ronald Lane. Det är den 18e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 840 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Kleppner's Advertising Procedure på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Kleppner's Advertising Procedure (Upplaga 18)

Harvard

Lane, W. R. (2011). Kleppner’s Advertising Procedure. 18:e uppl. Pearson.

Oxford

Lane, W. Ronald, Kleppner’s Advertising Procedure, 18 uppl. (Pearson, 2011).

APA

Lane, W. R. (2011). Kleppner’s Advertising Procedure (18:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Lane WR. Kleppner’s Advertising Procedure. 18:e uppl. Pearson; 2011.