Konsten som läranderesurs : syn på lärande, pedagogiska strategier och social inklusion på nordiska konstmuseer; Venke Aure; 2009
Begagnad
Konsten som läranderesurs : syn på lärande, pedagogiska strategier och social inklusion på nordiska konstmuseer; Venke Aure; 2009
Begagnad

Konsten som läranderesurs : syn på lärande, pedagogiska strategier och social inklusion på nordiska konstmuseer

av Venke Aure

  • Utgiven: 2009
  • ISBN: 9789189477421
  • Sidor: 280 st
  • Förlag: Nordiska akvarellmuseet
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

2009 släpptes boken Konsten som läranderesurs : syn på lärande, pedagogiska strategier och social inklusion på nordiska konstmuseer skriven av Venke Aure. Den är skriven på svenska och består av 280 sidor. Förlaget bakom boken är Nordiska akvarellmuseet.

Köp boken Konsten som läranderesurs : syn på lärande, pedagogiska strategier och social inklusion på nordiska konstmuseer på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Konsten som läranderesurs : syn på lärande, pedagogiska strategier och social inklusion på nordiska konstmuseer

Harvard

Aure, V. (2009). Konsten som läranderesurs : syn på lärande, pedagogiska strategier och social inklusion på nordiska konstmuseer. Nordiska akvarellmuseet.

Oxford

Aure, Venke, Konsten som läranderesurs : syn på lärande, pedagogiska strategier och social inklusion på nordiska konstmuseer (Nordiska akvarellmuseet, 2009).

APA

Aure, V. (2009). Konsten som läranderesurs : syn på lärande, pedagogiska strategier och social inklusion på nordiska konstmuseer. Nordiska akvarellmuseet.

Vancouver

Aure V. Konsten som läranderesurs : syn på lärande, pedagogiska strategier och social inklusion på nordiska konstmuseer. Nordiska akvarellmuseet; 2009.