Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I januari 2018 släpptes boken Kundresan : din guide till hållbara kundrelationer skriven av Margareta Boström, Stefan Friberg. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 236 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.
Köp boken Kundresan : din guide till hållbara kundrelationer på Studentapan och spara uppåt 26% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 2 recensioner från verifierade användare
5.0 (2)
2 recensioner
Mia
Åkers Styckebruk
Superbra! Informativ och tydlig
Orion
Stockholm
Otroligt bra bok som ger insikter i kundrelationer. Detta kan verka som ett mjukt ämne men ger verkligen stora ekonomiska vinster ovanpå. Jobbar du inom service, försäljning, eller studerar företagsekonomi är den här boken för dig.