Kundservice; Market; 2012
Kundservice; Market; 2012

KundserviceUpplaga 1

av Market

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9789153438373
  • Sidor: 32 st
  • Förlag: Hakon Media AB /Market
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Kundservice Boken som förbättrar ditt möte med kunden och ökar försäljningen! Du får konkreta tips till hur du genomför ett bra möte med kunden som ger bättre kundupplevelse och också klirr i din kassa! Exempel på innehåll: Hur ni skapar er egen definition av kudmötet Säg hej och sälj mer till kunden Vårda kontakten med kunderna. Vad vill kunden egentligen ha? Sambandet mellan behovsanalys och få nöjda kunder genom att ställa rätt frågor "En perfekt testfas" - hur säljaren får kunden att känna sig bekväm i provrummet Merförsäljnig och exempel på lämpliga säljfraser Kassa-tillfälle och ett snyggt avslut Totalintrycket och hur det lokala ledarskapet påverkar både kund och säljare Till all avsnitt finns exempel på bra fraser, övingsupgifter att applicera i praktiken. Vem har nytta av Kudservice? Alla som arbtarmed kudmöte och/eller ledarskap i butik.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Kundservice (2012)

I juli 2012 släpptes boken Kundservice skriven av Market. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 32 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Hakon Media AB /Market.

Köp boken Kundservice på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Kundservice (Upplaga 1)

Harvard

Market (2012). Kundservice. 1:a uppl. Hakon Media AB /Market.

Oxford

Market, Kundservice, 1 uppl. (Hakon Media AB /Market, 2012).

APA

Market. (2012). Kundservice (1:a uppl.). Hakon Media AB /Market.

Vancouver

Market. Kundservice. 1:a uppl. Hakon Media AB /Market; 2012.