Kundservice för hållbara kundrelationer : med AI och CX i verktygslådan; Helén Rigamonti; 2025
Begagnad
-26%
Kundservice för hållbara kundrelationer : med AI och CX i verktygslådan; Helén Rigamonti; 2025
Begagnad
-26%

Kundservice för hållbara kundrelationer : med AI och CX i verktygslådanUpplaga 1

av Helén Rigamonti

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2025
  • ISBN: 9789144187891
  • Sidor: 184 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Hur kan kundservice gå från att ses som en kostnad till att bli en tillgång som stärker affärsvärde och bygger långsiktiga relationer? Den här boken visar hur man kan effektivisera och förbättra kundupplevelsen (CX) med hjälp av AI, men utan att kompromissa med empati och lyhördhet. Författaren beskriver tydligt med konkreta exempel och insikter vilka strategier som bygger starka kundrelationer - och vilka som riskerar att försämra dem. AI driver en av de största transformationerna i modern tid och påverkar i grunden hur företag möter och interagerar med sina kunder. För kundservice innebär detta en möjlighet att kliva fram som en strategisk resurs, men också en risk - att förlora det mänskliga mötet i jakten på effektivitet. När AI och automatisering omformar kundmöten blir samspelet mellan teknik och mänsklig närvaro avgörande för att skapa hållbara kundrelationer.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Kundservice för hållbara kundrelationer : med AI och CX i verktygslådan (2025)

I februari 2025 släpptes boken Kundservice för hållbara kundrelationer : med AI och CX i verktygslådan skriven av Helén Rigamonti. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 184 sidor. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Kundservice för hållbara kundrelationer : med AI och CX i verktygslådan på Studentapan och spara uppåt 26% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Kundservice för hållbara kundrelationer : med AI och CX i verktygslådan (Upplaga 1)

Harvard

Rigamonti, H. (2025). Kundservice för hållbara kundrelationer : med AI och CX i verktygslådan. 1:a uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Rigamonti, Helén, Kundservice för hållbara kundrelationer : med AI och CX i verktygslådan, 1 uppl. (Studentlitteratur AB, 2025).

APA

Rigamonti, H. (2025). Kundservice för hållbara kundrelationer : med AI och CX i verktygslådan (1:a uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Rigamonti H. Kundservice för hållbara kundrelationer : med AI och CX i verktygslådan. 1:a uppl. Studentlitteratur AB; 2025.