Kundstrategier; Neil Rackham; 2001
5+ säljare

Kundstrategier Upplaga 1

av Neil Rackham
Bokens idé är att företaget och säljaren grundligt ska sätta sig in i kundens utgångspunkter. Den analyserar kundens beslutsprocess, hur man kommer åt de ramar och policies som styr företaget och vilka faktorer i övrigt som kan påverka kundens beslut. Den ger matnyttiga råd och bra exempel och visar hur man bygger upp och behåller en långsiktig kundrelation.

Läs mer
Bokens idé är att företaget och säljaren grundligt ska sätta sig in i kundens utgångspunkter. Den analyserar kundens beslutsprocess, hur man kommer åt de ramar och policies som styr företaget och vilka faktorer i övrigt som kan påverka kundens beslut. Den presenterar även underlag för konkurrentbedömning.
Boken går också igenom de olika säljfaserna och analyserar de vanligaste misstagen i respektive fas. Den ger matnyttiga råd och bra exempel och visar hur man bygger upp och behåller en långsiktig kundrelation.
Bokens idé är att företaget och säljaren grundligt ska sätta sig in i kundens utgångspunkter. Den analyserar kundens beslutsprocess, hur man kommer åt de ramar och policies som styr företaget och vilka faktorer i övrigt som kan påverka kundens beslut. Den ger matnyttiga råd och bra exempel och visar hur man bygger upp och behåller en långsiktig kundrelation.

Läs mer
Bokens idé är att företaget och säljaren grundligt ska sätta sig in i kundens utgångspunkter. Den analyserar kundens beslutsprocess, hur man kommer åt de ramar och policies som styr företaget och vilka faktorer i övrigt som kan påverka kundens beslut. Den presenterar även underlag för konkurrentbedömning.
Boken går också igenom de olika säljfaserna och analyserar de vanligaste misstagen i respektive fas. Den ger matnyttiga råd och bra exempel och visar hur man bygger upp och behåller en långsiktig kundrelation.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2001
ISBN: 9789147063802
Förlag: Liber
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Sidor: 204 st
Bokens idé är att företaget och säljaren grundligt ska sätta sig in i kundens utgångspunkter. Den analyserar kundens beslutsprocess, hur man kommer åt de ramar och policies som styr företaget och vilka faktorer i övrigt som kan påverka kundens beslut. Den ger matnyttiga råd och bra exempel och visar hur man bygger upp och behåller en långsiktig kundrelation.

Läs mer
Bokens idé är att företaget och säljaren grundligt ska sätta sig in i kundens utgångspunkter. Den analyserar kundens beslutsprocess, hur man kommer åt de ramar och policies som styr företaget och vilka faktorer i övrigt som kan påverka kundens beslut. Den presenterar även underlag för konkurrentbedömning.
Boken går också igenom de olika säljfaserna och analyserar de vanligaste misstagen i respektive fas. Den ger matnyttiga råd och bra exempel och visar hur man bygger upp och behåller en långsiktig kundrelation.
Bokens idé är att företaget och säljaren grundligt ska sätta sig in i kundens utgångspunkter. Den analyserar kundens beslutsprocess, hur man kommer åt de ramar och policies som styr företaget och vilka faktorer i övrigt som kan påverka kundens beslut. Den ger matnyttiga råd och bra exempel och visar hur man bygger upp och behåller en långsiktig kundrelation.

Läs mer
Bokens idé är att företaget och säljaren grundligt ska sätta sig in i kundens utgångspunkter. Den analyserar kundens beslutsprocess, hur man kommer åt de ramar och policies som styr företaget och vilka faktorer i övrigt som kan påverka kundens beslut. Den presenterar även underlag för konkurrentbedömning.
Boken går också igenom de olika säljfaserna och analyserar de vanligaste misstagen i respektive fas. Den ger matnyttiga råd och bra exempel och visar hur man bygger upp och behåller en långsiktig kundrelation.
Begagnad bok
175 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
175 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar