Key Account Management; Peter Cheverton; 2017
spara 12%
1 säljare

Key Account Management Upplaga 5

av Peter Cheverton
Nyckelkunden är en av de viktigaste resurser som ett före­tag eller en organisation har. Key Account Management presenterar enkla och effektiva metoder för att identifiera, vinna, behålla och vårda nyckel­kunder.
Boken är en av få böcker på marknaden som lägger beto­ningen på de långsiktigt strategiska aspekterna och kanske den enda som sätter fokus på den praktiska hanteringen av nyckelkunder. Den tillhandahåller en rad olika verktyg och illustrativa case som ger läsaren färdigheter att utveckla och förfina en egen kund­strategi.
Med denna den femte upplagan, som är grundligt omarbetad och omskriven, befäster författaren sin position som en av de ledande auktoriteterna på området.
Nyckelkunden är en av de viktigaste resurser som ett före­tag eller en organisation har. Key Account Management presenterar enkla och effektiva metoder för att identifiera, vinna, behålla och vårda nyckel­kunder.
Boken är en av få böcker på marknaden som lägger beto­ningen på de långsiktigt strategiska aspekterna och kanske den enda som sätter fokus på den praktiska hanteringen av nyckelkunder. Den tillhandahåller en rad olika verktyg och illustrativa case som ger läsaren färdigheter att utveckla och förfina en egen kund­strategi.
Med denna den femte upplagan, som är grundligt omarbetad och omskriven, befäster författaren sin position som en av de ledande auktoriteterna på området.
Upplaga: 5e upplagan
Utgiven: 2017
ISBN: 9789144112404
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 416 st
Nyckelkunden är en av de viktigaste resurser som ett före­tag eller en organisation har. Key Account Management presenterar enkla och effektiva metoder för att identifiera, vinna, behålla och vårda nyckel­kunder.
Boken är en av få böcker på marknaden som lägger beto­ningen på de långsiktigt strategiska aspekterna och kanske den enda som sätter fokus på den praktiska hanteringen av nyckelkunder. Den tillhandahåller en rad olika verktyg och illustrativa case som ger läsaren färdigheter att utveckla och förfina en egen kund­strategi.
Med denna den femte upplagan, som är grundligt omarbetad och omskriven, befäster författaren sin position som en av de ledande auktoriteterna på området.
Nyckelkunden är en av de viktigaste resurser som ett före­tag eller en organisation har. Key Account Management presenterar enkla och effektiva metoder för att identifiera, vinna, behålla och vårda nyckel­kunder.
Boken är en av få böcker på marknaden som lägger beto­ningen på de långsiktigt strategiska aspekterna och kanske den enda som sätter fokus på den praktiska hanteringen av nyckelkunder. Den tillhandahåller en rad olika verktyg och illustrativa case som ger läsaren färdigheter att utveckla och förfina en egen kund­strategi.
Med denna den femte upplagan, som är grundligt omarbetad och omskriven, befäster författaren sin position som en av de ledande auktoriteterna på området.
Begagnad bok
715 kr809 krSpara 94 kr (12%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
715 kr809 krSpara 94 kr (12%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar