Kvalitet i tjänsteföretag : hur den uppnås och upprätthålls; Ulf Sternhufvud; 1998
Begagnad
Kvalitet i tjänsteföretag : hur den uppnås och upprätthålls; Ulf Sternhufvud; 1998
Begagnad

Kvalitet i tjänsteföretag : hur den uppnås och upprätthålls

av Ulf Sternhufvud

  • Utgiven: 1998
  • ISBN: 9789164801524
  • Sidor: 168 st
  • Förlag: Nerenius & Santérus
  • Språk: Svenska

Om boken

1998 släpptes boken Kvalitet i tjänsteföretag : hur den uppnås och upprätthålls skriven av Ulf Sternhufvud. Den är skriven på svenska och består av 168 sidor. Förlaget bakom boken är Nerenius & Santérus.

Köp boken Kvalitet i tjänsteföretag : hur den uppnås och upprätthålls på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Kvalitet i tjänsteföretag : hur den uppnås och upprätthålls

Harvard

Sternhufvud, U. (1998). Kvalitet i tjänsteföretag : hur den uppnås och upprätthålls. Nerenius & Santérus.

Oxford

Sternhufvud, Ulf, Kvalitet i tjänsteföretag : hur den uppnås och upprätthålls (Nerenius & Santérus, 1998).

APA

Sternhufvud, U. (1998). Kvalitet i tjänsteföretag : hur den uppnås och upprätthålls. Nerenius & Santérus.

Vancouver

Sternhufvud U. Kvalitet i tjänsteföretag : hur den uppnås och upprätthålls. Nerenius & Santérus; 1998.