Lärande på hög nivå: idéer från studenter, lärare och pedagogisk forskning som stöd för utveckling av universitetsundervisning; Anna Hedin; 2006
Lärande på hög nivå: idéer från studenter, lärare och pedagogisk forskning som stöd för utveckling av universitetsundervisning; Anna Hedin; 2006

Lärande på hög nivå: idéer från studenter, lärare och pedagogisk forskning som stöd för utveckling av universitetsundervisning

av Anna Hedin

  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9789150618808
  • Sidor: 528 st
  • Förlag: Avdelningen för utveckling av pedagogik och interaktivt lärande (UPI)
  • Språk: Svenska

Om boken

2006 släpptes boken Lärande på hög nivå: idéer från studenter, lärare och pedagogisk forskning som stöd för utveckling av universitetsundervisning skriven av Anna Hedin. Den är skriven på svenska och består av 528 sidor. Förlaget bakom boken är Avdelningen för utveckling av pedagogik och interaktivt lärande (UPI).

Köp boken Lärande på hög nivå: idéer från studenter, lärare och pedagogisk forskning som stöd för utveckling av universitetsundervisning på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Lärande på hög nivå: idéer från studenter, lärare och pedagogisk forskning som stöd för utveckling av universitetsundervisning

Harvard

Hedin, A. (2006). Lärande på hög nivå: idéer från studenter, lärare och pedagogisk forskning som stöd för utveckling av universitetsundervisning. Avdelningen för utveckling av pedagogik och interaktivt lärande (UPI).

Oxford

Hedin, Anna, Lärande på hög nivå: idéer från studenter, lärare och pedagogisk forskning som stöd för utveckling av universitetsundervisning (Avdelningen för utveckling av pedagogik och interaktivt lärande (UPI), 2006).

APA

Hedin, A. (2006). Lärande på hög nivå: idéer från studenter, lärare och pedagogisk forskning som stöd för utveckling av universitetsundervisning. Avdelningen för utveckling av pedagogik och interaktivt lärande (UPI).

Vancouver

Hedin A. Lärande på hög nivå: idéer från studenter, lärare och pedagogisk forskning som stöd för utveckling av universitetsundervisning. Avdelningen för utveckling av pedagogik och interaktivt lärande (UPI); 2006.