Lilla boken om marknadsföring; Jonas Fasth; 2009
Begagnad
Lilla boken om marknadsföring; Jonas Fasth; 2009
Begagnad

Lilla boken om marknadsföringUpplaga 1

av Jonas Fasth

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2009
  • ISBN: 9789170052491
  • Sidor: 121 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

En liten handbok om vad marknadsföring är och varför det är bra. Här finns det mesta man behöver veta om marknadsföring. Hur man beskriver sin affärsidé, gör en konkurrentanalys eller kartlägger olika målgrupper är bara några exempel på de goda råd som boken ger. Läs mer Boken vänder sig främst till dem som inte vet något om vad marknadsföring är och innebär. Men kan även användas av andra som snabbt vill få en överblick eller bara lite inspiration. Boken är skriven på lättillgängligt språk och med tydlig röd tråd. Om författarna Jonas Fasth är metodutvecklingschef på ALMI Företagspartner

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Lilla boken om marknadsföring (2009)

I oktober 2009 släpptes boken Lilla boken om marknadsföring skriven av Jonas Fasth. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 121 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Lilla boken om marknadsföring på Studentapan och spara pengar.

Referera till Lilla boken om marknadsföring (Upplaga 1)

Harvard

Fasth, J. (2009). Lilla boken om marknadsföring. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Fasth, Jonas, Lilla boken om marknadsföring, 1 uppl. (Liber, 2009).

APA

Fasth, J. (2009). Lilla boken om marknadsföring (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Fasth J. Lilla boken om marknadsföring. 1:a uppl. Liber; 2009.