Marketing : an introduction; Gary Armstrong; 2011
Marketing : an introduction; Gary Armstrong; 2011

Marketing : an introductionUpplaga 10

av Gary Armstrong

  • Upplaga: 10e upplagan
  • Utgiven: 2011
  • ISBN: 9780135094860
  • Sidor: 648 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

This best-selling, brief text introduces marketing through the lens of creating value for customers. Todays marketing is about creating customer value and building profitable customer relationships. With engaging real-world examples and information, Marketing: An Introduction shows readers how customer valuecreating it and capturing itdrives every effective marketing strategy. The tenth edition features a new learning design and integration with mymarketinglab, Pearson's online homework and personalized study tool.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing : an introduction (2011)

2011 släpptes boken Marketing : an introduction skriven av Gary Armstrong. Det är den 10e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 648 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Marketing : an introduction på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing : an introduction (Upplaga 10)

Harvard

Armstrong, G. (2011). Marketing : an introduction. 10:e uppl. Pearson.

Oxford

Armstrong, Gary, Marketing : an introduction, 10 uppl. (Pearson, 2011).

APA

Armstrong, G. (2011). Marketing : an introduction (10:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Armstrong G. Marketing : an introduction. 10:e uppl. Pearson; 2011.