Marketing; Elizabeth Hill; 1999
Marketing; Elizabeth Hill; 1999

MarketingUpplaga 2

av Elizabeth Hill

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1999
  • ISBN: 9780582369375
  • Sidor: 428 st
  • Förlag: Longman
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

A concise, accessible introduction to marketing continuing in the tradition of the MTBE series. There will be few major changes from the first edition, but plenty of updated material, examples and exercises. Our aim is to identify some of the large potential adoptions that have not been secured, involve the lecturers in reviewing the manuscript and convert them into users of the book.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing (1999)

1999 släpptes boken Marketing skriven av Elizabeth Hill. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 428 sidor. Förlaget bakom boken är Longman.

Köp boken Marketing på Studentapan och spara pengar.

Referera till Marketing (Upplaga 2)

Harvard

Hill, E. (1999). Marketing. 2:a uppl. Longman.

Oxford

Hill, Elizabeth, Marketing, 2 uppl. (Longman, 1999).

APA

Hill, E. (1999). Marketing (2:a uppl.). Longman.

Vancouver

Hill E. Marketing. 2:a uppl. Longman; 1999.