Marketing : an introduction; Philip Kotler; 1997
Marketing : an introduction; Philip Kotler; 1997

Marketing : an introductionUpplaga 4

av Philip Kotler

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 1997
  • ISBN: 9780132631204
  • Sidor: 585 st
  • Förlag: Prentice Hall International
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

This new edition has been completely updated to reflect the current state of marketing theory and practices. It explores major new trends and themes, and provides dynamic new examples of marketing in action.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing : an introduction (1997)

1997 släpptes boken Marketing : an introduction skriven av Philip Kotler. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 585 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice Hall International.

Köp boken Marketing : an introduction på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing : an introduction (Upplaga 4)

Harvard

Kotler, P. (1997). Marketing : an introduction. 4:e uppl. Prentice Hall International.

Oxford

Kotler, Philip, Marketing : an introduction, 4 uppl. (Prentice Hall International, 1997).

APA

Kotler, P. (1997). Marketing : an introduction (4:e uppl.). Prentice Hall International.

Vancouver

Kotler P. Marketing : an introduction. 4:e uppl. Prentice Hall International; 1997.