Marketing : an introduction; Philip Kotler; 1993
Marketing : an introduction; Philip Kotler; 1993

Marketing : an introductionUpplaga 3

av Philip Kotler

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 1993
  • ISBN: 9780135545935
  • Förlag: Englewood Cliffs, N.J. Prentice Hall
  • Språk: Engelska

Om boken

1993 släpptes boken Marketing : an introduction skriven av Philip Kotler. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Englewood Cliffs, N.J. Prentice Hall.

Köp boken Marketing : an introduction på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Marketing : an introduction (Upplaga 3)

Harvard

Kotler, P. (1993). Marketing : an introduction. 3:e uppl. Englewood Cliffs, N.J. Prentice Hall.

Oxford

Kotler, Philip, Marketing : an introduction, 3 uppl. (Englewood Cliffs, N.J. Prentice Hall, 1993).

APA

Kotler, P. (1993). Marketing : an introduction (3:e uppl.). Englewood Cliffs, N.J. Prentice Hall.

Vancouver

Kotler P. Marketing : an introduction. 3:e uppl. Englewood Cliffs, N.J. Prentice Hall; 1993.