Marketing channels; Anne T. Coughlan, Adel I. El-Ansary, Erin Anderson, Louis W. Stern; 2006
Marketing channels; Anne T. Coughlan, Adel I. El-Ansary, Erin Anderson, Louis W. Stern; 2006

Marketing channelsUpplaga 7

av Anne T. Coughlan, Adel I. El-Ansary, Erin Anderson, Louis W. Stern

  • Upplaga: 7e upplagan
  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9780131275553
  • Sidor: 624 st
  • Förlag: Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For advanced undergraduate and/or graduate-level courses in Distribution Channels, Marketing Channels or Marketing Systems. Marketing Channels shows students how to design, develop, maintain and manage effective relationships among worldwide marketing channels to achieve sustainable competitive advantage by using strategic and managerial frames of reference.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing channels (2006)

2006 släpptes boken Marketing channels skriven av Anne T. Coughlan, Adel I. El-Ansary, Erin Anderson, Louis W. Stern. Det är den 7e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 624 sidor. Förlaget bakom boken är Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall.

Köp boken Marketing channels på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing channels (Upplaga 7)

Harvard

Coughlan, A. T., El-Ansary, A. I., Anderson, E. & Stern, L. W. (2006). Marketing channels. 7:e uppl. Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall.

Oxford

Coughlan, Anne T., El-Ansary, Adel I., Anderson, Erin & Stern, Louis W., Marketing channels, 7 uppl. (Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall, 2006).

APA

Coughlan, A. T., El-Ansary, A. I., Anderson, E., & Stern, L. W. (2006). Marketing channels (7:e uppl.). Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall.

Vancouver

Coughlan AT, El-Ansary AI, Anderson E, Stern LW. Marketing channels. 7:e uppl. Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall; 2006.