Marketing communications a European perspective; Patrick de Pelsmacker; 2004
Begagnad
Marketing communications a European perspective; Patrick de Pelsmacker; 2004
Begagnad

Marketing communications a European perspectiveUpplaga 2

av Patrick de Pelsmacker

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2004
  • ISBN: 9780273685005
  • Sidor: 578 st
  • Förlag: Financial Times Prentice Hall
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

Extremely user-friendly, Marketing Communications: A European Perspective, second edition, is geared toward both undergraduate and postgraduate students who are studying marketing communications. It is also useful for practitioners. The text offers comprehensive pedagogy, including real-world examples, mini-cases, chapter summaries, review questions and suggested further reading.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing communications a European perspective (2004)

2004 släpptes boken Marketing communications a European perspective skriven av Patrick de Pelsmacker. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 578 sidor. Förlaget bakom boken är Financial Times Prentice Hall.

Köp boken Marketing communications a European perspective på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing communications a European perspective (Upplaga 2)

Harvard

Pelsmacker, P. de (2004). Marketing communications a European perspective. 2:a uppl. Financial Times Prentice Hall.

Oxford

Pelsmacker, Patrick de, Marketing communications a European perspective, 2 uppl. (Financial Times Prentice Hall, 2004).

APA

Pelsmacker, P. de. (2004). Marketing communications a European perspective (2:a uppl.). Financial Times Prentice Hall.

Vancouver

Pelsmacker P de. Marketing communications a European perspective. 2:a uppl. Financial Times Prentice Hall; 2004.