Marketing for hospitality and tourism; Philip Kotler; 2010
Begagnad
Marketing for hospitality and tourism; Philip Kotler; 2010
Begagnad

Marketing for hospitality and tourismUpplaga 5

av Philip Kotler

  • Upplaga: 5e upplagan
  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9780132453134
  • Sidor: 720 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

THE most widely used Hospitality marketing book—this four-color leader is comprehensive and innovative, managerial and practical, state-of-the-art and real-world. Building on the authors’ expertise, it uses an integrative approach to discuss the major marketing decisions hospitality marketing managers face in today's global marketplace. Video cases, chapter examples and marketing highlights showcase real people and companies and demonstrate how marketing impacts every member of the hospitality team. Experiential exercises and new material on social networking, database marketing and revenue management help solidify the book’s position as the definitive source for information on hospitality marketing.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing for hospitality and tourism (2010)

2010 släpptes boken Marketing for hospitality and tourism skriven av Philip Kotler. Det är den 5e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 720 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Marketing for hospitality and tourism på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing for hospitality and tourism (Upplaga 5)

Harvard

Kotler, P. (2010). Marketing for hospitality and tourism. 5:e uppl. Pearson.

Oxford

Kotler, Philip, Marketing for hospitality and tourism, 5 uppl. (Pearson, 2010).

APA

Kotler, P. (2010). Marketing for hospitality and tourism (5:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Kotler P. Marketing for hospitality and tourism. 5:e uppl. Pearson; 2010.