Marketing management; Philip Kotler; 2000
Begagnad
Marketing management; Philip Kotler; 2000
Begagnad

Marketing managementUpplaga 10

av Philip Kotler

  • Upplaga: 10e upplagan
  • Utgiven: 2000
  • ISBN: 9780130156846
  • Sidor: 751 st
  • Förlag: Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For undergraduate/graduate courses in Marketing Management. This classic text, a worldwide best seller, highlights the most recent trends and developments in global marketing. It emphasizes the importance of teamwork between marketing and all the other functions of the business; introduces new perspectives in successful strategic market planning; and presents additional company examples of creative, market-focused, and customer-driven action. A special focus on the 21st Century acknowledges the accelerating pace of change in the marketplace, and illustrates what leading companies are doing to meet the challenges of the new environment and the new millennium.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing management (2000)

2000 släpptes boken Marketing management skriven av Philip Kotler. Det är den 10e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 751 sidor. Förlaget bakom boken är Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall.

Köp boken Marketing management på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing management (Upplaga 10)

Harvard

Kotler, P. (2000). Marketing management. 10:e uppl. Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall.

Oxford

Kotler, Philip, Marketing management, 10 uppl. (Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall, 2000).

APA

Kotler, P. (2000). Marketing management (10:e uppl.). Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall.

Vancouver

Kotler P. Marketing management. 10:e uppl. Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall; 2000.