Marketing management : analysis, planning, implementation, and control; Philip Kotler; 1994
Begagnad
Marketing management : analysis, planning, implementation, and control; Philip Kotler; 1994
Begagnad

Marketing management : analysis, planning, implementation, and controlUpplaga 8

av Philip Kotler

  • Upplaga: 8e upplagan
  • Utgiven: 1994
  • ISBN: 9780130980052
  • Sidor: 801 st
  • Förlag: Prentice-Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

This eighth edition highlights developments and trends in global marketing. It emphasizes teamwork and introduces new perspectives in market planning, offering examples of creative, market-focused and customer-driven action. It also underscores the importance of the new technologies.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing management : analysis, planning, implementation, and control (1994)

1994 släpptes boken Marketing management : analysis, planning, implementation, and control skriven av Philip Kotler. Det är den 8e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 801 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice-Hall.

Köp boken Marketing management : analysis, planning, implementation, and control på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing management : analysis, planning, implementation, and control (Upplaga 8)

Harvard

Kotler, P. (1994). Marketing management : analysis, planning, implementation, and control. 8:e uppl. Prentice-Hall.

Oxford

Kotler, Philip, Marketing management : analysis, planning, implementation, and control, 8 uppl. (Prentice-Hall, 1994).

APA

Kotler, P. (1994). Marketing management : analysis, planning, implementation, and control (8:e uppl.). Prentice-Hall.

Vancouver

Kotler P. Marketing management : analysis, planning, implementation, and control. 8:e uppl. Prentice-Hall; 1994.