Marketing management : analysis, planning, implementation and control; Philip Kotler; 1996
Begagnad
Marketing management : analysis, planning, implementation and control; Philip Kotler; 1996
Begagnad

Marketing management : analysis, planning, implementation and controlUpplaga 9

av Philip Kotler

  • Upplaga: 9e upplagan
  • Utgiven: 1996
  • ISBN: 9780132613637
  • Sidor: 789 st
  • Förlag: Englewood Cliffs, N.J. Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

The ninth edition of this best-selling classic marketing management text reflects the recent trends and developments in global marketing. The new edition emphasises the importance of teamwork between marketing and all other functions of the business, introduces new perspectives in successful strategic market planning, and presents additional, company examples of creative, market-focused and customer-driven action. new technologies in improving marketing planning and performance.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing management : analysis, planning, implementation and control (1996)

1996 släpptes boken Marketing management : analysis, planning, implementation and control skriven av Philip Kotler. Det är den 9e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 789 sidor. Förlaget bakom boken är Englewood Cliffs, N.J. Prentice Hall.

Köp boken Marketing management : analysis, planning, implementation and control på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing management : analysis, planning, implementation and control (Upplaga 9)

Harvard

Kotler, P. (1996). Marketing management : analysis, planning, implementation and control. 9:e uppl. Englewood Cliffs, N.J. Prentice Hall.

Oxford

Kotler, Philip, Marketing management : analysis, planning, implementation and control, 9 uppl. (Englewood Cliffs, N.J. Prentice Hall, 1996).

APA

Kotler, P. (1996). Marketing management : analysis, planning, implementation and control (9:e uppl.). Englewood Cliffs, N.J. Prentice Hall.

Vancouver

Kotler P. Marketing management : analysis, planning, implementation and control. 9:e uppl. Englewood Cliffs, N.J. Prentice Hall; 1996.