Marketing research; Alvin C. Burns; 2014
Marketing research; Alvin C. Burns; 2014

Marketing researchUpplaga 7

av Alvin C. Burns

  • Upplaga: 7e upplagan
  • Utgiven: 2014
  • ISBN: 9780273768517
  • Sidor: 496 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For undergraduate marketing research courses. The “nuts and bolts” of marketing research. Marketing Research gives students a “nuts and bolts” understanding of marketing research and provides them with extensive information on how to use it. Written at a level first-time marketing research students can understand, this text provides the fundamentals of the statistical procedures used to analyze data without dwelling on the more complex and intricate concepts.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing research (2014)

2014 släpptes boken Marketing research skriven av Alvin C. Burns. Det är den 7e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 496 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Marketing research på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing research (Upplaga 7)

Harvard

Burns, A. C. (2014). Marketing research. 7:e uppl. Pearson.

Oxford

Burns, Alvin C., Marketing research, 7 uppl. (Pearson, 2014).

APA

Burns, A. C. (2014). Marketing research (7:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Burns AC. Marketing research. 7:e uppl. Pearson; 2014.