Marketing research : an applied orientation; Naresh K. Malhotra; 2019
Marketing research : an applied orientation; Naresh K. Malhotra; 2019

Marketing research : an applied orientationUpplaga 7

av Naresh K. Malhotra

5.0 (1)

  • Upplaga: 7e upplagan
  • Utgiven: 2019
  • ISBN: 9781292265636
  • Sidor: 888 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For undergraduate and graduate courses in marketing research. An applied and practical marketing research text With a do-it-yourself, hands-on approach, Marketing Research: An Applied Orientation illustrates the interaction between marketing research decisions and marketing management decisions. This text uses a practical six-step framework for conducting marketing research, utilizing a variety of marketing companies to highlight qualitative and quantitative research strategies. The 7th Edition provides current, contemporary, and illustrative material sensitive to user needs. And with detailed emphasis on how to run the SPSS and SAS programs, marketing research students obtain the most extensive help available on this industry.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing research : an applied orientation (2019)

2019 släpptes boken Marketing research : an applied orientation skriven av Naresh K. Malhotra. Det är den 7e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 888 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Marketing research : an applied orientation på Studentapan och spara uppåt 38% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing research : an applied orientation (Upplaga 7)

Harvard

Malhotra, N. K. (2019). Marketing research : an applied orientation. 7:e uppl. Pearson.

Oxford

Malhotra, Naresh K., Marketing research : an applied orientation, 7 uppl. (Pearson, 2019).

APA

Malhotra, N. K. (2019). Marketing research : an applied orientation (7:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Malhotra NK. Marketing research : an applied orientation. 7:e uppl. Pearson; 2019.