Marknadsföring för konkurrenskraft; Karl-Olof Hammarkvist, Håkan Håkansson, Lars-Gunnar Mattsson; 2003
2 säljare

Marknadsföring för konkurrenskraft Upplaga 1

av Karl-Olof Hammarkvist, Håkan Håkansson, Lars-Gunnar Mattsson
Utgångspunkten för den här boken är att marknader kan liknas vid nätverk, där företag genom marknadsföring skapar och utvecklar bindningar av olika slag till andra företag.

Läs mer
I boken presenteras autentiska fallbeskrivningar som analyserar och illustrerar marknadsföringens roll i olika situationer. Bland annat beskrivs hur man arbetar i nätverk, hur man etablerar sig på en ny marknad, hur man besvarar och utvecklar marknadspositioner och hur man arbetar med systemförsäljning.
Utgångspunkten för den här boken är att marknader kan liknas vid nätverk, där företag genom marknadsföring skapar och utvecklar bindningar av olika slag till andra företag.

Läs mer
I boken presenteras autentiska fallbeskrivningar som analyserar och illustrerar marknadsföringens roll i olika situationer. Bland annat beskrivs hur man arbetar i nätverk, hur man etablerar sig på en ny marknad, hur man besvarar och utvecklar marknadspositioner och hur man arbetar med systemförsäljning.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2003
ISBN: 9789147072576
Förlag: Liber
Format: Bok
Språk: Svenska
Sidor: 160 st
Utgångspunkten för den här boken är att marknader kan liknas vid nätverk, där företag genom marknadsföring skapar och utvecklar bindningar av olika slag till andra företag.

Läs mer
I boken presenteras autentiska fallbeskrivningar som analyserar och illustrerar marknadsföringens roll i olika situationer. Bland annat beskrivs hur man arbetar i nätverk, hur man etablerar sig på en ny marknad, hur man besvarar och utvecklar marknadspositioner och hur man arbetar med systemförsäljning.
Utgångspunkten för den här boken är att marknader kan liknas vid nätverk, där företag genom marknadsföring skapar och utvecklar bindningar av olika slag till andra företag.

Läs mer
I boken presenteras autentiska fallbeskrivningar som analyserar och illustrerar marknadsföringens roll i olika situationer. Bland annat beskrivs hur man arbetar i nätverk, hur man etablerar sig på en ny marknad, hur man besvarar och utvecklar marknadspositioner och hur man arbetar med systemförsäljning.
Begagnad bok
199 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
199 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar