Marknadsföring för kulturarbetare; Roffen Engström, Ulf Odencrants; 2003
Begagnad
Marknadsföring för kulturarbetare; Roffen Engström, Ulf Odencrants; 2003
Begagnad

Marknadsföring för kulturarbetareUpplaga 3

av Roffen Engström, Ulf Odencrants

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2003
  • ISBN: 9789170272820
  • Sidor: 144 st
  • Förlag: Björn Lundén Information
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Marknadsföring för kulturarbetare – Personlig försäljning, affärsidé, kundvård, att ta betalt, frilansare Det här är en mycket bra och handfast bok i marknadsföring för dig som arbetar inom områdena ord, ton, bild och scen. Här kan du läsa om hur marknadsföringen ska gå till och hur du kan öka försäljningen. Vi förklarar på ett enkelt och begripligt språk med många praktiska exempel och tips. Ur innehållet: Frilansare Kommunikation Affärs- och kundrelationer Affärsidé Marknad Marknadsplan Plats – tillgänglighet Nyförsäljning Personliga besök Uppföljning och kundvård Profil och presentationsmaterial Ekonomi Ta betalt Mallar och exempel

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marknadsföring för kulturarbetare (2003)

I februari 2003 släpptes boken Marknadsföring för kulturarbetare skriven av Roffen Engström, Ulf Odencrants. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 144 sidor. Förlaget bakom boken är Björn Lundén Information.

Köp boken Marknadsföring för kulturarbetare på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marknadsföring för kulturarbetare (Upplaga 3)

Harvard

Engström, R. & Odencrants, U. (2003). Marknadsföring för kulturarbetare. 3:e uppl. Björn Lundén Information.

Oxford

Engström, Roffen & Odencrants, Ulf, Marknadsföring för kulturarbetare, 3 uppl. (Björn Lundén Information, 2003).

APA

Engström, R., & Odencrants, U. (2003). Marknadsföring för kulturarbetare (3:e uppl.). Björn Lundén Information.

Vancouver

Engström R, Odencrants U. Marknadsföring för kulturarbetare. 3:e uppl. Björn Lundén Information; 2003.