Marknadsorientera ditt företag : ett utvecklingsprogram för företag som vill bli först till kunden!; Lars Torsten Eriksson; 1997
Begagnad
Marknadsorientera ditt företag : ett utvecklingsprogram för företag som vill bli först till kunden!; Lars Torsten Eriksson; 1997
Begagnad

Marknadsorientera ditt företag : ett utvecklingsprogram för företag som vill bli först till kunden!Upplaga 1

av Lars Torsten Eriksson

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1997
  • ISBN: 9789163054907
  • Sidor: 151 st
  • Förlag: Förl. Hultén
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

1997 släpptes boken Marknadsorientera ditt företag : ett utvecklingsprogram för företag som vill bli först till kunden! skriven av Lars Torsten Eriksson. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 151 sidor. Förlaget bakom boken är Förl. Hultén.

Köp boken Marknadsorientera ditt företag : ett utvecklingsprogram för företag som vill bli först till kunden! på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Marknadsorientera ditt företag : ett utvecklingsprogram för företag som vill bli först till kunden! (Upplaga 1)

Harvard

Eriksson, L. T. (1997). Marknadsorientera ditt företag : ett utvecklingsprogram för företag som vill bli först till kunden! 1:a uppl. Förl. Hultén.

Oxford

Eriksson, Lars Torsten, Marknadsorientera ditt företag : ett utvecklingsprogram för företag som vill bli först till kunden!, 1 uppl. (Förl. Hultén, 1997).

APA

Eriksson, L. T. (1997). Marknadsorientera ditt företag : ett utvecklingsprogram för företag som vill bli först till kunden! (1:a uppl.). Förl. Hultén.

Vancouver

Eriksson LT. Marknadsorientera ditt företag : ett utvecklingsprogram för företag som vill bli först till kunden! 1:a uppl. Förl. Hultén; 1997.