Marknadsplatser online och retail media : en snabbguide; Christer Pettersson; 2025
Marknadsplatser online och retail media : en snabbguide; Christer Pettersson; 2025

Marknadsplatser online och retail media : en snabbguideUpplaga 1

av Christer Pettersson

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2025
  • ISBN: 9789198910650
  • Sidor: 40 st
  • Förlag: Spjut Förlag
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Vad är Retail Media, även kallad den tredje vågen av digital marknadsföring? Och hur kan du skala upp din digitala försäljning genom att sälja på marknadsplatser som Amazon, CDON, Fyndiq och Zalando - för att nå fler köpberedda kunder och öka din lönsamhet? När du läser snabbguiden «Marknadsplatser online och retail media» så får du insikter i såväl Retail Media som marknadsplatser och hur dessa kanaler kan öka din digitala försäljning och hjälpa dig att nå fler kunder. Christer Pettersson har skrivit ett tiotal böcker och har mer än tjugo års praktisk erfarenhet av digital marknadsföring, e-handel och försäljning på marknadsplatser. Han är ofta anlitad som föreläsare och rådgivare kring e-handel och att driva lönsamma affärer på nätet. Du kan läsa mer om författaren på www.datadrivet.se. Avsnitt i boken: Inledning E-handel och trender just nu Vad är en marknadsplats? Varför är det så intressant med marknadsplatser? Vad ska du tänka på om du ska sälja på marknadsplatser? Marknadsplatser i Sverige Driva egen marknadsplats Internationella marknadsplatser Marknadsplatser för B2B Experttips kring marknadsplatser Retail Media Varför är det så stort intresse kring Retail Media just nu? Endemisk och icke-endemisk annonsering Fördelar med Retail Media Nackdelar med Retail Media Tillväxt och internationalisering Slutord

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marknadsplatser online och retail media : en snabbguide (2025)

I januari 2025 släpptes boken Marknadsplatser online och retail media : en snabbguide skriven av Christer Pettersson. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 40 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Spjut Förlag.

Köp boken Marknadsplatser online och retail media : en snabbguide på Studentapan och spara uppåt 21% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Marknadsplatser online och retail media : en snabbguide (Upplaga 1)

Harvard

Pettersson, C. (2025). Marknadsplatser online och retail media : en snabbguide. 1:a uppl. Spjut Förlag.

Oxford

Pettersson, Christer, Marknadsplatser online och retail media : en snabbguide, 1 uppl. (Spjut Förlag, 2025).

APA

Pettersson, C. (2025). Marknadsplatser online och retail media : en snabbguide (1:a uppl.). Spjut Förlag.

Vancouver

Pettersson C. Marknadsplatser online och retail media : en snabbguide. 1:a uppl. Spjut Förlag; 2025.