Matematikundervisningens konkreta gestaltning : en studie av kommunikationen lärare - elev och matematiklektionens didaktiska ramar; Madeleine Löwing; 2004
Matematikundervisningens konkreta gestaltning : en studie av kommunikationen lärare - elev och matematiklektionens didaktiska ramar; Madeleine Löwing; 2004

Matematikundervisningens konkreta gestaltning : en studie av kommunikationen lärare - elev och matematiklektionens didaktiska ramar

av Madeleine Löwing

  • Utgiven: 2004
  • ISBN: 9789173464918
  • Sidor: 319 st
  • Förlag: Acta Universitatis Gothoburgensis
  • Språk: Svenska

Om boken

2004 släpptes boken Matematikundervisningens konkreta gestaltning : en studie av kommunikationen lärare - elev och matematiklektionens didaktiska ramar skriven av Madeleine Löwing. Den är skriven på svenska och består av 319 sidor. Förlaget bakom boken är Acta Universitatis Gothoburgensis.

Köp boken Matematikundervisningens konkreta gestaltning : en studie av kommunikationen lärare - elev och matematiklektionens didaktiska ramar på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Matematikundervisningens konkreta gestaltning : en studie av kommunikationen lärare - elev och matematiklektionens didaktiska ramar

Harvard

Löwing, M. (2004). Matematikundervisningens konkreta gestaltning : en studie av kommunikationen lärare - elev och matematiklektionens didaktiska ramar. Acta Universitatis Gothoburgensis.

Oxford

Löwing, Madeleine, Matematikundervisningens konkreta gestaltning : en studie av kommunikationen lärare - elev och matematiklektionens didaktiska ramar (Acta Universitatis Gothoburgensis, 2004).

APA

Löwing, M. (2004). Matematikundervisningens konkreta gestaltning : en studie av kommunikationen lärare - elev och matematiklektionens didaktiska ramar. Acta Universitatis Gothoburgensis.

Vancouver

Löwing M. Matematikundervisningens konkreta gestaltning : en studie av kommunikationen lärare - elev och matematiklektionens didaktiska ramar. Acta Universitatis Gothoburgensis; 2004.