Med känslan som ledstjärna; M Alvesson, A-S Köping; 1993
Med känslan som ledstjärna; M Alvesson, A-S Köping; 1993

Med känslan som ledstjärnaUpplaga 1

av M Alvesson, A-S Köping

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1993
  • ISBN: 9789144381510
  • Sidor: 298 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Denna bok ger ett inträngande och levande porträtt av reklamarbete, reklambyråer och kundrelationer i reklambranschen. Den är baserad på en djupstudie av en reklambyrå samt intervjuer med företrädare för andra byråer och centralt placerade företrädare för branschen. Boken tar upp arbetssätt, reklambranschens kultur, inklusive reklammänniskors språkbruk, stil, myter och andra föreställningar om dem själva, verksamheten och klienterna. Avknoppningar, sociala relationer, könsrelationer och klientrelationer behandlas likaså. Läs mer om boken på studentlitteratur.se

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Med känslan som ledstjärna (1993)

I januari 1993 släpptes boken Med känslan som ledstjärna skriven av M Alvesson, A-S Köping. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 298 sidor. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Med känslan som ledstjärna på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Med känslan som ledstjärna (Upplaga 1)

Harvard

Alvesson, M. & Köping, A.-S. (1993). Med känslan som ledstjärna. 1:a uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Alvesson, M & Köping, A-S, Med känslan som ledstjärna, 1 uppl. (Studentlitteratur AB, 1993).

APA

Alvesson, M., & Köping, A.-S. (1993). Med känslan som ledstjärna (1:a uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Alvesson M, Köping AS. Med känslan som ledstjärna. 1:a uppl. Studentlitteratur AB; 1993.