Media analysis techniques; Arthur Asa Berger; 1998
Media analysis techniques; Arthur Asa Berger; 1998

Media analysis techniquesUpplaga 2

av Arthur Asa Berger

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1998
  • ISBN: 9780761914549
  • Sidor: 240 st
  • Förlag: SAGE
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

The Second Edition of the bestselling Media Analysis Techniques provides concise explanations of four perspectives to media analysis - semiological, Marxist, psychoanalytical and sociological - and then demonstrates how these various analyses might be applied to the various popular media such as literature, advertisements and political propaganda. While retaining the classic coverage presented in the first edition, Berger has revised and expanded the volume to include a number of new features, including: a new chapter on advertising; enhanced discussions on methodology; a glossary of terms; a study guide to help students focus on important concepts; a number of learning games, exercises and activities; and new drawings and illustrations.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Media analysis techniques (1998)

1998 släpptes boken Media analysis techniques skriven av Arthur Asa Berger. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 240 sidor. Förlaget bakom boken är SAGE.

Köp boken Media analysis techniques på Studentapan och spara pengar.

Referera till Media analysis techniques (Upplaga 2)

Harvard

Berger, A. A. (1998). Media analysis techniques. 2:a uppl. SAGE.

Oxford

Berger, Arthur Asa, Media analysis techniques, 2 uppl. (SAGE, 1998).

APA

Berger, A. A. (1998). Media analysis techniques (2:a uppl.). SAGE.

Vancouver

Berger AA. Media analysis techniques. 2:a uppl. SAGE; 1998.