Media research techniques; Arthur Asa Berger; 1991
Begagnad
Media research techniques; Arthur Asa Berger; 1991
Begagnad

Media research techniquesUpplaga 2

av Arthur Asa Berger

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1991
  • ISBN: 9780803941809
  • Sidor: 160 st
  • Förlag: Newbury Park, Calif. Sage
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

This readable, well-organized text is a beginner's guide to undertaking applied or practical research in media studies. The book has an introduction to research, a presentation of different research techniques and a section on writing up research. Instructors will appreciate the sampling of interesting assignments and practical exercises in content analysis, survey interview, social roles, depth interview, rhetorical analyses and library research, together with analyses of their advantages and disadvantages. Examples are taken from newspapers, television, songs and records, comics, advertisements and radio.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Media research techniques (1991)

1991 släpptes boken Media research techniques skriven av Arthur Asa Berger. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 160 sidor. Förlaget bakom boken är Newbury Park, Calif. Sage.

Köp boken Media research techniques på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Media research techniques (Upplaga 2)

Harvard

Berger, A. A. (1991). Media research techniques. 2:a uppl. Newbury Park, Calif. Sage.

Oxford

Berger, Arthur Asa, Media research techniques, 2 uppl. (Newbury Park, Calif. Sage, 1991).

APA

Berger, A. A. (1991). Media research techniques (2:a uppl.). Newbury Park, Calif. Sage.

Vancouver

Berger AA. Media research techniques. 2:a uppl. Newbury Park, Calif. Sage; 1991.