Medie-Sverige 2016; Ulrika Facht; 2016
Helt ny
Medie-Sverige 2016; Ulrika Facht; 2016
Helt ny

Medie-Sverige 2016

av Ulrika Facht

  • Utgiven: 2016
  • ISBN: 9789187957291
  • Sidor: 87 st
  • Förlag: Nordicom
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

De flesta av Nordicoms utgåvor av MedieSverige har förutom statistik också innehållit analyser av medielandskapet. I den här utgåvan har vi valt att enbart fokusera på statistiken. Aktuell statistik, inkluderande långa tidsserier, är nödvändig för att förstå hur medielandskapet ser ut idag och hur det har vuxit fram. Målsättningen är att ge läsaren lättillgänglig fakta om mediesituationen i Sverige i dag. Rapporten inleds med ett övergripande avsnitt som följs av böcker, dagstidningar, tidskrifter, radio och tv. Innehåll

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Medie-Sverige 2016 (2016)

I juni 2016 släpptes boken Medie-Sverige 2016 skriven av Ulrika Facht. Den är skriven på svenska och består av 87 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är Nordicom.

Köp boken Medie-Sverige 2016 på Studentapan och spara pengar.

Referera till Medie-Sverige 2016

Harvard

Facht, U. (2016). Medie-Sverige 2016. Nordicom.

Oxford

Facht, Ulrika, Medie-Sverige 2016 (Nordicom, 2016).

APA

Facht, U. (2016). Medie-Sverige 2016. Nordicom.

Vancouver

Facht U. Medie-Sverige 2016. Nordicom; 2016.