Medie-Sverige 2019; Ulrika Facht, Jonas Ohlsson; 2019
endast ny

Medie-Sverige 2019

av Ulrika Facht, Jonas Ohlsson
MedieSverige 2019 ger en aktuell och bred översikt över dagens svenska medielandskap. Ett landskap som ständigt förändras i samspel med sociala, ekonomiska, politiska och teknologiska faktorer i samhället samtidigt som det även påverkas av större övergripande processer såsom internationalisering och digitalisering. Rapporten belyser utvecklingen på de medieteknologiska och mediepolitiska områdena i Sverige, redovisar utvecklingen på publik- och reklammarknaderna samt beskriver den svenska mediestrukturen. MedieSverige 2019 bygger på ett rikt datamaterial från olika källor. Rapporten riktar sig till studenter, lärare, forskare, journalister, beslutsfattare och alla andra som vill lära sig mer om utvecklingen på den svenska mediemarknaden.
MedieSverige 2019 ger en aktuell och bred översikt över dagens svenska medielandskap. Ett landskap som ständigt förändras i samspel med sociala, ekonomiska, politiska och teknologiska faktorer i samhället samtidigt som det även påverkas av större övergripande processer såsom internationalisering och digitalisering. Rapporten belyser utvecklingen på de medieteknologiska och mediepolitiska områdena i Sverige, redovisar utvecklingen på publik- och reklammarknaderna samt beskriver den svenska mediestrukturen. MedieSverige 2019 bygger på ett rikt datamaterial från olika källor. Rapporten riktar sig till studenter, lärare, forskare, journalister, beslutsfattare och alla andra som vill lära sig mer om utvecklingen på den svenska mediemarknaden.
Utgiven: 2019
ISBN: 9789188855053
Förlag: Nordicom
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 93 st
MedieSverige 2019 ger en aktuell och bred översikt över dagens svenska medielandskap. Ett landskap som ständigt förändras i samspel med sociala, ekonomiska, politiska och teknologiska faktorer i samhället samtidigt som det även påverkas av större övergripande processer såsom internationalisering och digitalisering. Rapporten belyser utvecklingen på de medieteknologiska och mediepolitiska områdena i Sverige, redovisar utvecklingen på publik- och reklammarknaderna samt beskriver den svenska mediestrukturen. MedieSverige 2019 bygger på ett rikt datamaterial från olika källor. Rapporten riktar sig till studenter, lärare, forskare, journalister, beslutsfattare och alla andra som vill lära sig mer om utvecklingen på den svenska mediemarknaden.
MedieSverige 2019 ger en aktuell och bred översikt över dagens svenska medielandskap. Ett landskap som ständigt förändras i samspel med sociala, ekonomiska, politiska och teknologiska faktorer i samhället samtidigt som det även påverkas av större övergripande processer såsom internationalisering och digitalisering. Rapporten belyser utvecklingen på de medieteknologiska och mediepolitiska områdena i Sverige, redovisar utvecklingen på publik- och reklammarknaderna samt beskriver den svenska mediestrukturen. MedieSverige 2019 bygger på ett rikt datamaterial från olika källor. Rapporten riktar sig till studenter, lärare, forskare, journalister, beslutsfattare och alla andra som vill lära sig mer om utvecklingen på den svenska mediemarknaden.
Ny bok
307 kr323 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)
Ny bok
307 kr323 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)