Mellan soffan och katedern : en studie av hur förskollärare och grundskollärare utvecklar pedagogisk integration mellan förskola och skola; Birgitta Davidsson; 2002
Begagnad
Mellan soffan och katedern : en studie av hur förskollärare och grundskollärare utvecklar pedagogisk integration mellan förskola och skola; Birgitta Davidsson; 2002
Begagnad

Mellan soffan och katedern : en studie av hur förskollärare och grundskollärare utvecklar pedagogisk integration mellan förskola och skola

av Birgitta Davidsson

  • Utgiven: 2002
  • ISBN: 9789173464277
  • Sidor: 219 st
  • Förlag: Acta Universitatis Gothoburgensis
  • Språk: Svenska

Om boken

2002 släpptes boken Mellan soffan och katedern : en studie av hur förskollärare och grundskollärare utvecklar pedagogisk integration mellan förskola och skola skriven av Birgitta Davidsson. Den är skriven på svenska och består av 219 sidor. Förlaget bakom boken är Acta Universitatis Gothoburgensis.

Köp boken Mellan soffan och katedern : en studie av hur förskollärare och grundskollärare utvecklar pedagogisk integration mellan förskola och skola på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Mellan soffan och katedern : en studie av hur förskollärare och grundskollärare utvecklar pedagogisk integration mellan förskola och skola

Harvard

Davidsson, B. (2002). Mellan soffan och katedern : en studie av hur förskollärare och grundskollärare utvecklar pedagogisk integration mellan förskola och skola. Acta Universitatis Gothoburgensis.

Oxford

Davidsson, Birgitta, Mellan soffan och katedern : en studie av hur förskollärare och grundskollärare utvecklar pedagogisk integration mellan förskola och skola (Acta Universitatis Gothoburgensis, 2002).

APA

Davidsson, B. (2002). Mellan soffan och katedern : en studie av hur förskollärare och grundskollärare utvecklar pedagogisk integration mellan förskola och skola. Acta Universitatis Gothoburgensis.

Vancouver

Davidsson B. Mellan soffan och katedern : en studie av hur förskollärare och grundskollärare utvecklar pedagogisk integration mellan förskola och skola. Acta Universitatis Gothoburgensis; 2002.