News values; Paul Brighton; 2007
Begagnad
-59%
News values; Paul Brighton; 2007
Begagnad
-59%

News valuesUpplaga 1

av Paul Brighton

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2007
  • ISBN: 9781412946001
  • Sidor: 216 st
  • Förlag: SAGE
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Written by two practitioner-academics (who between them have more than fifty years of news industry experience), News Values for the 21st Century analyses the shape of the news industry - a world of rolling news and multimedia platforms, and a world where broadcast news is increasingly considered another element of show business. Detailed chapters include critiques of existing theories, close study of the newspaper, radio, television and internet news channels, plus informative chapters on the many factors that shape the news we read, watch and hear including the role of the citizen journalist, user-generated content, spin doctors, and the new wave of press barons. Further chapters provide detailed analysis of the way in which the same story is treated across different media channels, and how journalists and editors work to keep breathing new life into rolling news stories.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om News values (2007)

2007 släpptes boken News values skriven av Paul Brighton. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 216 sidor. Förlaget bakom boken är SAGE.

Köp boken News values på Studentapan och spara uppåt 59% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till News values (Upplaga 1)

Harvard

Brighton, P. (2007). News values. 1:a uppl. SAGE.

Oxford

Brighton, Paul, News values, 1 uppl. (SAGE, 2007).

APA

Brighton, P. (2007). News values (1:a uppl.). SAGE.

Vancouver

Brighton P. News values. 1:a uppl. SAGE; 2007.