Övningsbok i marknadsföring; Petra Nordberg, Christina Öberg; 2017
endast ny

Övningsbok i marknadsföring Upplaga 1

av Petra Nordberg, Christina Öberg
Övningsbok i marknadsföring rymmer uppgifter med lösningsförslag som ger studenter möjlighet att öva på innehållet i grund- och fortsättningskurser i marknadsföring.Övningsbok i marknadsföring rymmer uppgifter med lösningsförslag som ger studenter möjlighet att öva på innehållet i grund- och fortsättningskurser i marknadsföring.

Övningsbok i marknadsföring lämpar sig för kurserna:

Marknadsföring 1, 7,5 hp Marknadsföring 2, 7,5 hp Marknadskommunikation 7,5 hp Internationell marknadsföring 7,5 hp Uppgifterna är indelade i deskriptiva, analytiska och casebaserade och berör:

Affärsidé Varumärkesstrategi Utformning av marknadsföringsbudskap Produktmarknadsföring Annonsering Relationsmarknadsföring Internationell marknadsföring Marknadsundersökning Om författarna
Petra Nordberg är internationell civilekonom. Hon har arbetat som nordisk marknadsdirektör och försäljningschef för Sverige på McCain Foods och försäljningschef på Coca Cola och på United Minds.

Christina Öberg är professor i marknadsföring vid Örebro universitet, samt Visiting Professor vid Leeds University och Honorary Associate Professor vid Exeter University. Hon har publicerat flertalet akademiska artiklar och böcker.
Övningsbok i marknadsföring rymmer uppgifter med lösningsförslag som ger studenter möjlighet att öva på innehållet i grund- och fortsättningskurser i marknadsföring.Övningsbok i marknadsföring rymmer uppgifter med lösningsförslag som ger studenter möjlighet att öva på innehållet i grund- och fortsättningskurser i marknadsföring.

Övningsbok i marknadsföring lämpar sig för kurserna:

Marknadsföring 1, 7,5 hp Marknadsföring 2, 7,5 hp Marknadskommunikation 7,5 hp Internationell marknadsföring 7,5 hp Uppgifterna är indelade i deskriptiva, analytiska och casebaserade och berör:

Affärsidé Varumärkesstrategi Utformning av marknadsföringsbudskap Produktmarknadsföring Annonsering Relationsmarknadsföring Internationell marknadsföring Marknadsundersökning Om författarna
Petra Nordberg är internationell civilekonom. Hon har arbetat som nordisk marknadsdirektör och försäljningschef för Sverige på McCain Foods och försäljningschef på Coca Cola och på United Minds.

Christina Öberg är professor i marknadsföring vid Örebro universitet, samt Visiting Professor vid Leeds University och Honorary Associate Professor vid Exeter University. Hon har publicerat flertalet akademiska artiklar och böcker.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2017
ISBN: 9789147113026
Förlag: Liber
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 133 st
Övningsbok i marknadsföring rymmer uppgifter med lösningsförslag som ger studenter möjlighet att öva på innehållet i grund- och fortsättningskurser i marknadsföring.Övningsbok i marknadsföring rymmer uppgifter med lösningsförslag som ger studenter möjlighet att öva på innehållet i grund- och fortsättningskurser i marknadsföring.

Övningsbok i marknadsföring lämpar sig för kurserna:

Marknadsföring 1, 7,5 hp Marknadsföring 2, 7,5 hp Marknadskommunikation 7,5 hp Internationell marknadsföring 7,5 hp Uppgifterna är indelade i deskriptiva, analytiska och casebaserade och berör:

Affärsidé Varumärkesstrategi Utformning av marknadsföringsbudskap Produktmarknadsföring Annonsering Relationsmarknadsföring Internationell marknadsföring Marknadsundersökning Om författarna
Petra Nordberg är internationell civilekonom. Hon har arbetat som nordisk marknadsdirektör och försäljningschef för Sverige på McCain Foods och försäljningschef på Coca Cola och på United Minds.

Christina Öberg är professor i marknadsföring vid Örebro universitet, samt Visiting Professor vid Leeds University och Honorary Associate Professor vid Exeter University. Hon har publicerat flertalet akademiska artiklar och böcker.
Övningsbok i marknadsföring rymmer uppgifter med lösningsförslag som ger studenter möjlighet att öva på innehållet i grund- och fortsättningskurser i marknadsföring.Övningsbok i marknadsföring rymmer uppgifter med lösningsförslag som ger studenter möjlighet att öva på innehållet i grund- och fortsättningskurser i marknadsföring.

Övningsbok i marknadsföring lämpar sig för kurserna:

Marknadsföring 1, 7,5 hp Marknadsföring 2, 7,5 hp Marknadskommunikation 7,5 hp Internationell marknadsföring 7,5 hp Uppgifterna är indelade i deskriptiva, analytiska och casebaserade och berör:

Affärsidé Varumärkesstrategi Utformning av marknadsföringsbudskap Produktmarknadsföring Annonsering Relationsmarknadsföring Internationell marknadsföring Marknadsundersökning Om författarna
Petra Nordberg är internationell civilekonom. Hon har arbetat som nordisk marknadsdirektör och försäljningschef för Sverige på McCain Foods och försäljningschef på Coca Cola och på United Minds.

Christina Öberg är professor i marknadsföring vid Örebro universitet, samt Visiting Professor vid Leeds University och Honorary Associate Professor vid Exeter University. Hon har publicerat flertalet akademiska artiklar och böcker.
Ny bok
344 kr362 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)
Ny bok
344 kr362 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)